0 oy
570 göst.
31 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (13 puan) sordu
Hamileyken korona olan varmı yada duydunuzmu
Gebelik haftası 27

6 Cevap

+1 oy
31 Mart 2021 (983 puan) cevapladı
Basliginizi hamilelikte korona diye değiştirin de, görüp yorum yapsınlar.
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2021 (492 puan) cevapladı
Evet duymuştum olanlar size döner 
0 oy
31 Mart 2021 (516 puan) cevapladı
Ben oldum canım yani 2 3 gün oldu pozitif çıkalı 
0 oy
31 Mart 2021 (498 puan) cevapladı
Hamilelere de bulaşan bir virüs ki bu maalesef kişi seçmiyor 
0 oy
31 Mart 2021 (992 puan) cevapladı
Ayın 25inde pozitif olduğumu öğrendim. 30 haftalık hamileyim
0 oy
31 Mart 2021 (315 puan) cevapladı
Ben oldum 20 haftalikken cok sukur atlattim ilk 3 gun zordu benim icin ama cok sukur problemsiz atlattim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 269 göst.
0 oy
3 cevap 201 göst.
0 oy
5 cevap 497 göst.
0 oy
8 cevap 473 göst.

1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...