0 oy
467 göst.
31 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba kan sulandırıcı iğne kullanan varmı 

6 Cevap

0 oy
31 Mart 2021 (195 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum 
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2021 (39 puan) cevapladı
Ben kullanıyorum canım hem iğne hem coraspin kullanıyorum 
0 oy
31 Mart 2021 (3,770 puan) cevapladı
Hem coraspin hem oksapar kullanıyorum canım. 
0 oy
31 Mart 2021 (1,824 puan) cevapladı
bende kullaniorum malesef
0 oy
31 Mart 2021 (455 puan) cevapladı
Bende kullaniyorum
0 oy
31 Mart 2021 (136 puan) cevapladı
Bende kullanıyorum ve vucudum mor sis canım çok yanıyor 

1,512,151 soru

24,665,616 cevap

366,957 kullanıcı

...