0 oy
402 göst.
11 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu

gunaydin 36 haftalik hamileyim kalcam cok agriyo yuruyemiyorum bazende kasiklarimda baski oluyo 1 cm de acilmam vardi gecen hafta dogum icin daha erkenmi sizce

2 Cevap

0 oy
11 Ekim 2018 (902 puan) cevapladı

Canım bu programda haftalık değerlendirme de yazıyor dogum sancıları acilmaniz gerçekleşirse doktor durdurmaya calismayacaktir diye . Yani bebek gelişmiş canım çok da erken sayılmaz inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip eder rabbim 

-Reklam-
0 oy
11 Ekim 2018 (1,125 puan) cevapladı

36dan sonra normal, bebek gelişmini tamamlamış oluyor. Tabi 1dk bile içeride dursa ona kar. Lakin bizim de bilmediğimiz ve Yüce RABBİM'in bildiği vardır elbet. Daha erken gelmesini takdir ettiyse elbet senin yararınadır. Sen ona teslim ol, akışına bırak. Bol bol dua et. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 892 göst.
0 oy
2 cevap 424 göst.
16 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Akif Emirin annesi (50 puan) sordu
0 oy
6 cevap 678 göst.
17 Mart 2020 Doğum kategorisinde Gizemdi (125 puan) sordu
0 oy
2 cevap 292 göst.
4 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizemaaa (22 puan) sordu

1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...