0 oy
4,019 göst.
31 Mart 2021 Hamilelikte Güzellik kategorisinde (353 puan) sordu
Sevgili anneler, 27 haftaligim.kirpik lifting yaptırmak istiyorum. Aranızda hamile iken yaptıranlar var mı. Bir zararı olur mu

5 Cevap

0 oy
31 Mart 2021 (393 puan) cevapladı
Bende tek tek takma kiprik yaptirmayi dusunuyodum ama kimyasalla yapildigi icin tereddüte kaldim vazgectim.. 
-Reklam-
0 oy
31 Mart 2021 (502 puan) cevapladı
Hamileyken  hormonlardan dolayı tutmuyor benim başıma geldi önermemm
0 oy
31 Mart 2021 (142 puan) cevapladı
Hamilelikte değil ama öncesinde iki kez yaptrdm. Öyle zararlı bir işlem değil koku falan olmuyor zararı olacağını sanmıyorum
0 oy
31 Mart 2021 (7,370 puan) cevapladı
Cnm o işlemleri hamileyken yapmıyorlar

Yapan yer bulsanda yaptırma

Güzellik metkezlerinin yarısından çoğu yaptırmıyor

Demekki varki bişy yapmıyorlar
0 oy
31 Mart 2021 (259 puan) cevapladı
Doktoruma sordum yaptırma dedi bana

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,510 göst.
22 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tosbikkkk (2,089 puan) sordu
0 oy
5 cevap 471 göst.
4 Haziran 2023 Hamilelikte Güzellik kategorisinde XBbusra (47 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,138 göst.

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...