İsimler çok güzel . Ben Eliz ve bir isim daha koyucam belki size fikir olur . İlk kızınızın adı da iki isim . Bende iki isim koymayı düşünüyorum . Seslenirken iki isim söylemek zor oluyor mu acaba fikrinizi rica ediyorum
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı