0 oy
421 göst.
31 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (27 puan) sordu
Kizlar 32 haftalik hamuleyim doktor kiz dedi ama ben hep erkek hissediyorumm yanlş anlamyn kizimda var oglumda var ama oglumda ne yasadysam  bu hamuleliktede aynisini yasiyorum

2 Cevap

0 oy
31 Mart 2021 (113 puan) cevapladı

Beli olmaz canım belki hisin doğru cıkar tekrar doktora görün bence <3

-Reklam-
0 oy
31 Mart 2021 misafir cevapladı
Kendini kıza hazırla canım sonuçta haftan küçük değil doktorun bilmiştir diye düşünüyorum.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 200 göst.
15 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hamisngl (52 puan) sordu
0 oy
7 cevap 744 göst.
0 oy
2 cevap 310 göst.
0 oy
5 cevap 525 göst.
19 Aralık 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Tugbadnan. (68 puan) sordu

1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...