0 oy
201 göst.
31 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (145 puan) sordu
Gebeliğin ilk haftalarında aşırı omuz ağrısı yaşıyorum. Düşük belurtisi olabilir mi?
Gebelik haftası 5

1 cevap

0 oy
31 Mart 2021 (90 puan) cevapladı
Korona olabilirsiniz bende korona oldum belirtiler omuz sirt agrisiydi.bi test verin yarina baska semptom da olursa
2 Nisan 2021 (145 puan) yorumladı
Teşekkür ederim cevap için. Şükür negatif.
3 Nisan 2021 (90 puan) yorumladı
Cok sukur bununla gecmis olsun.iciniz rahat olur en azindan
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 385 göst.
15 Temmuz 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Arzu dinc (89 puan) sordu
0 oy
4 cevap 274 göst.
0 oy
3 cevap 239 göst.
0 oy
2 cevap 164 göst.

1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...