0 oy
375 göst.
30 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba kızlar, hamileliginizin ilk aylarinda kanamaniz oldumu? 7 haftalık hamileyim çok yoğun değil ama biraz kanamam oldu sabah doktora gideceğim ama daha önce böyle bi durumla karşı karşıya kalan oldu mu?
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
30 Mart 2021 (35 puan) cevapladı
Canım benimde kanamam oluyor du ama beklemiyordum bence bı acile git iğne ve hap veriyorlar tehlikesi olabilir 
-Reklam-
0 oy
30 Mart 2021 (1,054 puan) cevapladı
Benimde 7. Haftada kananamam oldu canım acile gittim hemen progestan verdi 13. Haftada kesildi çok şükür stres sinir yapma ağır kaldırma

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 865 göst.
0 oy
2 cevap 322 göst.
0 oy
2 cevap 425 göst.
24 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aljen (51 puan) sordu

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...