0 oy
309 göst.
30 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (35 puan) sordu
Kızlar 30+1haftalik hamielyim bu zamanda olup idrar kacirma yaşayan varmı kusura bakmayın ama arada kaldım bebeğin suyumu bu idrar mi diye bebeğin suyu azalma olan varmı peki 
Gebelik haftası 30+1

2 Cevap

0 oy
30 Mart 2021 (1,535 puan) cevapladı
yaa bende hep kaçırırdım 2. gebeliğim 13 haftalık hamileyim kusarken bırak kaçırmayı resmen yapıyorum :(
30 Mart 2021 (35 puan) yorumladı
Ya normalde aferdersjn iç çamaşırı im islaniyi hapsiriken kusarken onlar artık normal diyorum ama bazende diyorum bebeğin suuyumu benimde ikinci gebeliğim
30 Mart 2021 (35 puan) yorumladı
normalde aferdersjn iç çamaşırı im islaniyi hapsiriken kusarken onlar artık normal diyorum ama bazende diyorum bebeğin suuyumu benimde ikinci gebeliğim
30 Mart 2021 (1,535 puan) yorumladı
yok yok bana doktprum dedi bebek büyütdükçe bütğn organlara badkı yaptığı için idrar torbadı bağırsaklar buna dahil o yüzden hamileyken idrar kaçırma ve bol bol gaz oluyor ben kaçırdıkça ağlardım ama grçici bir durum sabır lazım 2. de daha tecrübeliyim :)
-Reklam-
0 oy
30 Mart 2021 (575 puan) cevapladı
Evet özellikle yürüyüş yaparken yada bebek vurunca kaçırıyorum bende 28+5 im
30 Mart 2021 (35 puan) yorumladı
Otururken bile oluyor o derece

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 264 göst.
21 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 571571 (15 puan) sordu
0 oy
1 cevap 362 göst.
0 oy
2 cevap 236 göst.
27 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rjn (32 puan) sordu

1,512,632 soru

24,671,477 cevap

367,283 kullanıcı

...