Merhaba kızlar beta hcg testim 2,2 4+1 bugün
Hafif kanamam var. Böyle durum yaşayan varmı. Sizce yerleşme kanamasımıdır yoksa adet mi oldum. Doktora gösteremedim henüz. Sonuç mesaj olarak geldi. Yardımcı olabilir misiniz
1,512,768 soru
24,673,465 cevap
367,408 kullanıcı