0 oy
262 göst.
30 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (481 puan) sordu
Kızlar Bi sorum var bni Bi saat nst de tuttular iki üç defa nst çekildim sancın yok dediler bebekde hareket hisstim ama karnımı salladılar uyanması iiçin neden olaabiir fikri olan 
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
30 Mart 2021 (920 puan) cevapladı
Kalp atislari yavaş çıkmıştır bebek çok hareket etmemiştir ondan
30 Mart 2021 (481 puan) yorumladı
Anladım Bn hissediyorum hareket ettiğini ama çıkılota felanda yiyip giriyorum Bi saat baktılar sürekli öle oluyo neden acaba
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
1 cevap 268 göst.
26 Temmuz 2022 Hamile Kalamama kategorisinde -Seda-- (3,240 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...