0 oy
172 göst.
30 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (18 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar,

32. Haftamda çalışabilir aldım şuan çalışmaya devam ediyorum. 37. Haftaya geldiğim de tekrar calisamayacagima dair rapor almama gerek var mı ? 
Gebelik haftası 34

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 538 göst.
0 oy
1 cevap 482 göst.
0 oy
1 cevap 263 göst.
0 oy
2 cevap 417 göst.

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...