0 oy
124 göst.
30 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu
Yiğenim var 3 aylık haftada 1 kakasını yapıyor çok zorlanıyor bu süreç 3 aylık bebekler için normal mi doktora başvurmak gerekiyor mu? Aynı problemi yaşayan anneler var mı 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 172 göst.
0 oy
0 cevap 148 göst.
27 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde merve-1995.ali (3 puan) sordu

1,512,349 soru

24,668,015 cevap

367,105 kullanıcı

...