0 oy
422 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (631 puan) sordu
Hamisler ben hamileliğin basindan beri krem kullanıyorum nemlendirici argan yagi hatta zeytin yağı bile surdum fakat maalesef çatlak.okusumu yinede oldu bacaklarımda bile oldu doğumdan sonra geçiyor mu acaba bilgisi olan var mı? 31.haftaya girdik çatlak oluşumu birden.olmaya başladı kasimadigim halde.. 

4 Cevap

0 oy
29 Mart 2021 (484 puan) cevapladı
Valla bende hamilelik öncesinden kalma kilo alıp vermeden kaynaklı çatlaklarım var.  Geçtiğini görmedim canım. Vücut malesef catlayacagi varsa çatlıyor ne yapsan da  :(  28+2 
-Reklam-
0 oy
29 Mart 2021 (992 puan) cevapladı
Bir sabah kalktım ve çatlak oluşmuş ve başından beri krem kullaniyordum. 29+5 olduk biz de 
0 oy
29 Mart 2021 (54 puan) cevapladı
Doğal hindistan cevizi yağı ve aktarcılarda bulabileceğin doğal kako yağı var terayağı gibi vucut ısıs ile eriyor bunlar nemli tutugun için bir nebzede olsa faydası oluyor kuru bırakma kuru gördüğün her yere sürebilirsin faydası oluyor 
0 oy
29 Mart 2021 (659 puan) cevapladı
Catlaklar gecmiyor diye biliyorum ama dogum sonrasi onarici kremler var benim de 31.hafta gibi olusmaya basladi maalesef catlamaya devam ediyor, dogumdan sonra onarici deneyecegim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 161 göst.
0 oy
9 cevap 593 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Begumm (631 puan) sordu
0 oy
2 cevap 346 göst.

1,512,436 soru

24,669,132 cevap

367,159 kullanıcı

...