0 oy
183 göst.
29 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
4+5 günlük hamileyim ilk acilde kan tahlili yapıldı gecen hafta pazartesi 300 çıktı değerler bugün kadın doğum doktoruna gittim tekrar kese göründü benden bir daha kam tahlili filan istemedi gerek yok dedi normal mi doktor konusunda tereddütlüyüm...

1 cevap

0 oy
29 Mart 2021 misafir cevapladı
Keseyi gordugu icin beta almamistir.  Kapl sesi duyulduktan sonra alır.
29 Mart 2021 (10 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim. Yani kese göründüğüne göre bi düşme yoktur değerlerde değil mi
29 Mart 2021 misafir yorumladı
Soyle bir siralama
Beta iyi adete gore tahmini tarih düşükse kese var o zaman ilerki haftalarda embriyo kontrol yapilir.
O zamana kadar beya degerine bakmak yerine embriyoyu tercih eder. Insallah embriyon 7den sonra gorunurse sende kan degerlerin icin tahlil ve idrar testi ister. Olduki kese buyumemis embriyo gozukmuyor belki o zaman ister. Benim tavsiye 7. Haftayi gectikten sonra tekrar kontrole gitmen.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 356 göst.
0 oy
8 cevap 872 göst.
2 Ağustos 2024 Hamilelikte Spor kategorisinde Aylin demirci (11 puan) sordu
0 oy
3 cevap 409 göst.
0 oy
5 cevap 684 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...