Arkadaşlar merhaba.Gaziantep Anka Hastanesi’ne giden var mı? Memnun kalan yada kalmayan ? Özellikle Yasemim hanım nasıl bir doktor, normal doğum yanlısı mı? Bide muayene ve doğum ücretleri ne kadar? Hastanede fotoğraf çekimi oluyor mu?
1,512,779 soru
24,673,655 cevap
367,413 kullanıcı