Herkese merhaba
Park beşiklerin artik hem normal park besik hemde anne yani gibi olanlari var. Bunlardan kullanan varmi. Olumlu olumsuz yorumlari nelerdir.
Aynısını ben de aldım, daha kullanmadım, 37+0.inşallah nisandan sonra kullancaz
Alanlar pek memnunmuş bundan. Alt kademeye inince cocuk ayaklandığı zaman düşme, tırmanma riski de yok
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı