Arkadaşlar gorumcemin adeti 7 gün geçti 7.gun teys yaptı böyle çıktı ertesi gün kan verdi beta HCG 5.3 çıktı sizce bu koyuluğa ve adet gecikmesine göre 5.3 normal mi
1,512,509 soru
24,670,097 cevap
367,209 kullanıcı