0 oy
187 göst.
28 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
Gebeliği in 13 haftası bitti ve lasıklarımda ve belimde ağrı olmaya başladı fikri olan var mı?

1 cevap

0 oy
28 Mart 2021 (120 puan) cevapladı
Canım herhangi bi lekelenme ya da kanamam yoksa hormonlardan ve büyüyen uterusundan kaynaklanır bu ağrı. 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,357 soru

24,668,168 cevap

367,111 kullanıcı

...