0 oy
540 göst.
27 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (57 puan) sordu
Mrh 6 haftalık gebeyim iki kese cıktı birinde bebek net olarak cıktı kese durumları iyi dedi dr. Ama 1 haftaya diğeri çıkar dedi yine de iğne verdi tutunmalari  için bu durumu yaşayan var mı 
Gebelik haftası 6

2 Cevap

0 oy
27 Mart 2021 (259 puan) cevapladı
İlla aralarında hafta farkı oluyo canım sıkma canını, hatta hiç aynı olanı duymadım. Gönlünü ferah tut. Haftaya inşallah görürsün diğerinide
27 Mart 2021 (57 puan) yorumladı
Hic ikiz gebelik yok cevremde ilk muaynede sok olmaktan bisey konusamadik  Inşallah görünür hayirlisi  çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2021 (1,895 puan) cevapladı
Benim önceki hamileliğimde 2 kese gözlemlendi...birinde bebek vardı diğerinde yoktu.Sonraki kontrolde yine yoktu,dr um dedi o kese kendiliğinden kaybolcak dedi öylede oldu.
28 Mart 2021 (57 puan) yorumladı
Hayırlısı olsun dr 1 haftaya görünür dedi bakalım olumlu düşünmeye çalışıyorum  herşey allahtan

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 275 göst.
27 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozlem-41 (57 puan) sordu
0 oy
3 cevap 419 göst.
0 oy
5 cevap 517 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...