0 oy
971 göst.
27 Mart 2021 Doğum kategorisinde (131 puan) sordu
Kizlar merhaba 2. cocugu olanlar ve sezeryan olanlar siz kacinci haftada digum yaptiniz 37 mi 38 mi acaba ?
Gebelik haftası 31

4 Cevap

0 oy
27 Mart 2021 (228 puan) cevapladı
Ilk gebeligimde 38+3 de alınmıştı simdi 2ci bebeğimi bekliyorum 38+6 da alacak yani pazartesi günü hayırlısıyla  
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2021 (11 puan) cevapladı
Benim normaldoğum du 39+4 5 günlük felandi yanılmıyor isem ilki şimdi ise 2.ye hamileyim hayırlısı Bakalım
0 oy
27 Mart 2021 (699 puan) cevapladı
31+4 haftalığım 38+3 haftalığa gün verdi 14 mayısa geliyor 
28 Mart 2021 (131 puan) yorumladı
Bayram bebegi olacak desenize
0 oy
27 Mart 2021 (287 puan) cevapladı
Şuan 36 haftalık olduk 3. Gebeliğim dahaca sezaryan için gün almadım cnm

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,424 göst.
0 oy
6 cevap 893 göst.
25 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Derya elevli (191 puan) sordu
0 oy
18 cevap 975 göst.
0 oy
18 cevap 1,393 göst.
10 Mart 2022 Doğum kategorisinde Mira16 (62 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...