Ben 37+3 de doğum yapmıştım o zamanlar hareketlerinde yavaşlama olmuştu kalp atışı hızlandığı için eğer içiniz rahat değilse muhakkak doktorunuza gidin normal ya da anormal diyerek sizi yönlendirmek olmaz
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı