0 oy
184 göst.
27 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (10 puan) sordu
Kizlar 37+3gebeyim bebek normale gore hareket ediyor ama azalma yavaşladi sanki normalmi
Gebelik haftası 37 3

1 cevap

0 oy
27 Mart 2021 (498 puan) cevapladı

Ben 37+3 de doğum yapmıştım o zamanlar hareketlerinde yavaşlama olmuştu kalp atışı hızlandığı için eğer içiniz rahat değilse muhakkak doktorunuza gidin normal ya da anormal diyerek sizi yönlendirmek olmaz

Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...