0 oy
501 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

Kızlar merhaba 

2 gündür ara ara sancılarım oluyordum doktora gittiğimde bebegin kafası aşağıda olduğunu idrar torbasına baskı yaptığını ve erken doğum riskinin olduğunu  söyledi 
Neler yapmam gerekiyor bilgisi olan benimle paylasabilirmi 
Gebelik haftası 29+4

2 Cevap

0 oy
27 Mart 2021 (4 puan) cevapladı
Merhaba benim 28.ci haftadan beri aşağıda 36.haftalık olduk önümüzdeki hafta doğum planlıyoruz inşallah benim doktorum cansel ilişkiye asla girmememi sıcak duş almamamı ve asla ağır kaldırıp mümkün oldukça uzanmamı çok ayakta durmamamı söylemişti Allah yardımcın olsun
-Reklam-
0 oy
27 Mart 2021 (310 puan) cevapladı
Benimde en basindan beri erken dogum riskim vardi bebegin basi hep asagidaydi doktor 34. Haftayi gormesi gerek falan diyodu kaslmalarm oluyodu magmezyum var progestan kullandm 37. Haftaya kadar su an 39+3 oldu hala bekliyorum cok şükür erken dogum riski bitti ama yuruyus falan hep yasaktı fazla ayakta kalmamaya çalış ben bu sekilde gecirdim :) 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 851 göst.
0 oy
4 cevap 704 göst.
0 oy
3 cevap 471 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde tu_gce (455 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...