0 oy
469 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (72 puan) sordu
Kız bebek ismi onerırmısiniz
Gebelik haftası 36+6
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
26 Mart 2021 misafir cevapladı
Gebelik disi sohbet kismindan konu açınız.
16 Ağustos 2021 (3 puan) yorumladı
Büyük oğlumun adı yağız ali küçük oğlumun adı yaman alp şimdi de kızım olacak isim konusunda çok kararsızım isim önerilerinizi alabilir miyim abilerine uysun istiyorum
-Reklam-
0 oy
26 Mart 2021 (6 puan) cevapladı
Benim oğlum olacak inşallah ama kızım olsaydı Hümeyra koymak vardı hayalimde 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,121 göst.
0 oy
13 cevap 1,799 göst.
0 oy
8 cevap 837 göst.

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...