0 oy
333 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (11 puan) sordu
37+4 üm bugün öğleden sonra başlayan bi kasılma var yani sertleşme dk tutmya başladım 14 15 dk da bi sertleşiyo ama herhangi bi belirti yok ne sancı ne akıntı nede başka bişey ne olabilir?
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
26 Mart 2021 (433 puan) cevapladı
Normal.son gunlerin ya gene acile gidebilirsun erken gelebilir 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 563 göst.
0 oy
3 cevap 895 göst.
0 oy
11 cevap 1,024 göst.
5 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miloş (292 puan) sordu
0 oy
5 cevap 916 göst.

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...