0 oy
219 göst.
26 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan) sordu

 önce  kapalı

Hayırlı cumalar bayanlar bugun doktora gittim bebeğin sol böbregi büyük dedi normalde 8 olaxak Ken bizim ki 9 muş büyüklüğü başına böyle bir şey gelen oldu mu 
Gebelik haftası 31

1 cevap

0 oy
26 Mart 2021 (398 puan) cevapladı
Erkek mi bebeginiiz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 217 göst.
0 oy
5 cevap 352 göst.
0 oy
7 cevap 503 göst.

1,512,746 soru

24,673,311 cevap

367,392 kullanıcı

...