0 oy
167 göst.
25 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,075 puan) sordu
Kızlar Zeynep Kamil hastanesinde test vermıstım suan e nabızdan gordum sonuc acıklanmıs esim evde olmadığı için ben gidemiyorum hastaneye ancak suan evde acılden kayıt yapsak sonucumu verirler mı 

1 cevap

0 oy
25 Mart 2021 (971 puan) cevapladı
E nabizdan tahliller bolumunde sonuc veriliyor kuzum
25 Mart 2021 (1,075 puan) yorumladı
Canım ya evet sonucumu gordum  rakamlar verılmıs fakat grafik yok cıkıyor grafik o yuzden anlayamadım sana sayıları desem bılir mısın
25 Mart 2021 (971 puan) yorumladı
Kuzum benim 2li tarama sonucum grafik yok yaziyla normal aciklamislar bence  o sayfanin fotosunu paylas oyle sor
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,806 soru

24,674,036 cevap

367,433 kullanıcı

...