0 oy
204 göst.
25 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (3 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 14 haftalık gebeyim ve 3 gündür geçmeyen ishalim var normal mi gebelikte ishal olmak..
Gebelik haftası 14

1 cevap

0 oy
25 Mart 2021 (2,131 puan) cevapladı
Evet canım gayet normal bı bakmışsın ertesi gün kabız olmuşsun sonra akşamına yine ishal hiç belli olmuyor ama ishal olunca daha fazla su tuket 
25 Mart 2021 (3 puan) yorumladı
Teşekkür ederim..
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,452 soru

24,669,307 cevap

367,168 kullanıcı

...