0 oy
233 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (121 puan) sordu
Hamilelikte yürüyüş faydalı mi
Gebelik haftası 30+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
25 Mart 2021 (822 puan) cevapladı
Bir sıkıntın yoksa temposuz normal bir şekilde yürümek tabi ki faydalı, özellikle normal doğuma faydası varmış..
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2021 (505 puan) cevapladı
Kesinlikle faydalı. Ben doğumdan bir ay önce her akşam birer saat yürüdüm. Doğumum rahat oldu. Nasipse yine yürüyüşlere cikicam.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 397 göst.
0 oy
10 cevap 1,069 göst.
0 oy
7 cevap 564 göst.

1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...