0 oy
93 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (211 puan) sordu
Kardeşim yeni hamile 2.çocuğuna sanırım 5,6 haftalık ara ara sıklıkla ağrısı çok var daha önceki gebeliğinde böyle olmamış tı. Sancı girip çıkıyor doktor dikkat etmesiini söyledi bu ağrılara çözüm var mı ne iyi gelir 

1 cevap

0 oy
24 Mart 2021 misafir cevapladı
Bu ağrılara bir çözüm yok. Ileriki haftalarda geçecektir.
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...