0 oy
187 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (481 puan) sordu
Kızlar 37 haftada karın ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorm. Hafiif kahverengi akıntım var acile gitmeli miyim 

1 cevap

0 oy
24 Mart 2021 (169 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Doğum belirtisi olabilir canım akıntı da kahverengimsi bence bir git derim riske girme hiç haftanda iyi zaten 
24 Mart 2021 (481 puan) yorumladı
Sağol cnm eşim gelsin gidecem gecede hep kendini kasıyordu belim ağrısı geçmiyor ❤️
24 Mart 2021 (169 puan) yorumladı
Benimde öyleydi  gittim doktora 3 cm açılma olmuş ama kahverengi akıntı gelmemişti tabi herkeste farklı olur ve şuan evdeyim agrilarimin artmasını bekliyorum acikligimda ilerlemiyor
24 Mart 2021 (169 puan) yorumladı
Haber verirsen hastaneye gidince çok sevinirim canım bende aynı durumdayim çünkü:(
24 Mart 2021 (481 puan) yorumladı
Tm canım hber ederm seninde mi hafta aynı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 365 göst.
2 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Kübra yıldız (1,843 puan) sordu
0 oy
5 cevap 448 göst.
15 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bebis34 (3 puan) sordu
0 oy
1 cevap 218 göst.
0 oy
5 cevap 929 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...