0 oy
259 göst.
24 Mart 2021 Doğum kategorisinde (9 puan) sordu
 Ben.kanamam vardı hastanwye gittim plesenta kanaması dedi aşağıda. Dikkatli olunmasi gerektiğini normal.dogum yapamacigimi söyleşi başına gelen varmı 
Gebelik haftası 18/5

2 Cevap

0 oy
24 Mart 2021 (393 puan) cevapladı
Ayni durum bende de var ama kanamam olmadi hic 27 haftalik oldum aynı şekilde normal doğum yapamicam simdilik öyle gözüküyor 
-Reklam-
0 oy
24 Mart 2021 (89 puan) cevapladı
Bebeginin esinin onde olmasi sezeryan dogum yaptim cok dikkatli olmaniz lazim dikkatli davrandiginiz surece Allahin izni ile birsey olmaz gecmis olsun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 516 göst.
0 oy
3 cevap 616 göst.

1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...