0 oy
247 göst.
24 Mart 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (2 puan) sordu
Bayanlar geçen ayın 23 hastalandım bugun ıkı gunum gectı teste cıkarmı

3 Cevap

0 oy
24 Mart 2021 (496 puan) cevapladı
Buyuk ihtimalle cikar. Ben ilk geciktigi gun yapmistim.gec gebelik falan olmadigi icin birkac dk falan beklemedim direk cift cizgi cikti
24 Mart 2021 (0 puan) yorumladı
Kızlar bakarmisiniz
24 Mart 2021 (496 puan) yorumladı
Neden test yapmadiniz
24 Mart 2021 (0 puan) yorumladı
Valla hiç bilmiyorum ki gebelik hiç sanmamistim ta ki bu gün koku hasasiyeti  olana kadar
24 Mart 2021 (0 puan) yorumladı
Cuma günü yaparım anca testi
24 Mart 2021 (496 puan) yorumladı
Bazen adet le alakli olabiliyor koku durumu ama bence birtest yapin oyle anlarsinz
-Reklam-
0 oy
24 Mart 2021 misafir cevapladı
Ben adetim geçtiği gün yaptım. Pozitif çıktı. Ki ben geç yumurtluyorum. O halde bile normal 5 liralık gebelik testinde çıktı
0 oy
24 Mart 2021 (131 puan) cevapladı
Canım ben geçen ay 20sinde oldum, bu ay hala olmadım gelmezse inşallah yarın test yapıcam 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 273 göst.
13 Haziran 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Defne ela (484 puan) sordu
0 oy
3 cevap 289 göst.
0 oy
4 cevap 683 göst.
3 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Azize67 (125 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...