Adetimim üzerinden 8 gün gecti test yaptım ikinci çizgi biraz silik çıktı benim gibi olup sağlıklı gebeliği ilerleyen var mı ?
kan ver hayırlı olsun benimkiler hep böyleydi sapasağlamlar
1,512,382 soru
24,668,449 cevap
367,124 kullanıcı