0 oy
193 göst.
24 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (110 puan) sordu
Hamile kalmadan önce bağışıklığım vitamin değerlerim ve kanım çok düşüktü süt ürünleri hiç tüketemiyorum ve sebze yiyemiyorum zar zor besleniyordum şimdi bebişimle son ayımız giricez ve bende daha çok beslenmeye başladı ben bittim 4 gün nezle gibi gribim naparsam yapayım iyileşemiyorum dişlerim sorun çıkarmaya başladı ona zarar verixek birşeu de yemek istemiyorum napmam gerekiyor bilmiyorum kötü durumdayım bilgisi olan yardım edecek varmı 
Gebelik haftası 34+2

1 cevap

0 oy
24 Mart 2021 (402 puan) cevapladı
En iyisi doktora gitmen canim vitamin falan bise verir snaa 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 271 göst.
0 oy
1 cevap 167 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.
29 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayenur5534 (86 puan) sordu

1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...