0 oy
205 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,477 puan) sordu

Kızlar dün ekmek yaptık arada belim ve karnım ağrıyordu akşam ama bugün kalktığım da azıcık pedim kahverengi leke oldu kötü birşey olur mu hastaneye gideyimmi :'(

Gebelik haftası 10+0

1 cevap

0 oy
24 Mart 2021 (1,233 puan) cevapladı
Her ihtimale karsi gitmeniz içinizi rahatlatacaktır. Şuan kimse digru birşey diyemez.
24 Mart 2021 (1,477 puan) yorumladı
Çok teşekkürler ❤️
24 Mart 2021 (1,233 puan) yorumladı
Benim 6 haftalıkken oldu bebek daha oluşmamıştı progestan ilaç kullandım.8+5te kalp atışını duyunca doktor ilacı kesti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 360 göst.
0 oy
0 cevap 102 göst.
30 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selincikkkkk (148 puan) sordu
0 oy
4 cevap 398 göst.
17 Aralık 2022 Hamile Kalamama kategorisinde tugce_04 (1,093 puan) sordu

1,512,677 soru

24,672,219 cevap

367,324 kullanıcı

...