0 oy
162 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (38 puan) sordu
Arkadaşlar merhaba, ben bir senedir kısa çalışma ödeneği alıyorum nisan ayinin ilk haftası 32. Haftama gireceğim nasipse. Kisa çalışma alıp doğum parasını alan var mi acaba ya da süreci bilen? 
Gebelik haftası 29

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 370 göst.
29 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Berna18 (7 puan) sordu
0 oy
3 cevap 510 göst.
0 oy
3 cevap 1,255 göst.
0 oy
0 cevap 165 göst.
19 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezoylmz21 (50 puan) sordu

1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...