0 oy
239 göst.
24 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (472 puan) sordu
Kızlar 12+4 hamileyim 11. Haftaya kadar iştahım çok açıktı  12. Haftaya gelince birden kesildi ve bulantilarim da artmaya başladı canım hiçbirşey  yenek istemiyor yemeğin başına oturunca birkaç lokma alıp kalkıyorum midem bulanıyor sizce bu normal mi. Ilk gebeliğim ... 
Gebelik haftası 12+4

2 Cevap

0 oy
24 Mart 2021 (377 puan) cevapladı
Evet normal canım ben az yesem de istifra ediyordum hemen 16 ncı haftaya kadar sürdü böyle
24 Mart 2021 (472 puan) yorumladı
Teşekkür  ederim. Doktor günüme kadar dayanamadim size sorayim dedim kafama çok takıldı bebeğime  bakamıyorum diye endişelendim.
-Reklam-
0 oy
24 Mart 2021 (335 puan) cevapladı
Bende öyle oldum 3 aydan sonra asıl başlar acıkma 
24 Mart 2021 (472 puan) yorumladı
Öyle mi  teşekkür ederim endişelendim ben de bebeğim için.
24 Mart 2021 (335 puan) yorumladı
Rica ederim siz yinede ac kalmayın bişeyler yemeğe  mecbur edin kendinizi bebek için her şey. Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin❣
24 Mart 2021 (472 puan) yorumladı
Amin sağ olun Rabbim hepimize sağlıkla  kucağımiza almayı nasip etsin . Yemek için  gayret edeceğim  

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 127 göst.
31 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pty46 (53 puan) sordu
0 oy
2 cevap 565 göst.
3 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucizelereinan (12 puan) sordu
0 oy
2 cevap 240 göst.

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...