Benimde aynı kasıklarmda sancı oluyo ayağa kalknca ayağa kalktığımız için bebek hareket ediyo pozisyon deiştirdiği içn oluyomuş kuzum ama kaşıntım falan olmadı daha hareketlenmesinden başka sağ salim kucağına alman dileğiyle
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı