0 oy
290 göst.
23 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (2,006 puan) sordu
Şimdi kan sonucumu aldım. Enfeksiyo varmış ama bende hiç belirti yok. İlaç ta vermedi sizde oldumu nasıl iyilestiniz sanırım bendeki başlangıç
Gebelik haftası 16+2

6 Cevap

0 oy
23 Mart 2021 (144 puan) cevapladı
Gebeliğin ilk haftalarında hamile olduğumu bilmeden sistofen diye bitkisel Bi şurup içmiştim çok iyi gelmişti. Sonra doktoruma sordum bşy olmaz dedi. Şükür 5. Ayımız bitti. Siz yinede doktorunuza sorun canım
23 Mart 2021 (2,006 puan) yorumladı
Karnın çıktımı.
-Reklam-
0 oy
23 Mart 2021 (239 puan) cevapladı
Bende de var canım. Lökosit yüksek eritrosit ile beraber. Bol su çaresi her odaya bir şişe su koy gördükçe iç. Bi anda suya sakın yüklenme müthiş bulantı ve kusma yapıyor. Günde 2.5 3 lt yakın su içmeye çalış. Allah şifa versin inşallah 
0 oy
23 Mart 2021 misafir cevapladı
Benımde ıdrar yolu enfexyonum vardı ciddi derecede doktorum antipiyotik verdi 4 günde geçti bu arada altımı hep sıcak su ile yıkayıp kuruladım temız tuttum bol bol da su içtim bıkana kadar içtim 
23 Mart 2021 (2,006 puan) yorumladı
İlaç vermedi ki
0 oy
23 Mart 2021 (7,370 puan) cevapladı
Sirke ile temizlen cnm tuvalet sonrası
0 oy
23 Mart 2021 (414 puan) cevapladı
Bol bol su icin bende de vardi doktorm bol bol su ic dedi
0 oy
23 Mart 2021 (84 puan) cevapladı
Benimde sağlık ocağı kontrolumde cıkmıştı doktorum çok aşırı enfeksiyon var dedi hatta su içmeyi fazlalaştirdim hemen bir hafta sonra normal çıktı genelde olan bişey halledilir korkuya gerek yok

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 184 göst.
22 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Zehrazeynepaltun (44 puan) sordu
0 oy
3 cevap 628 göst.
0 oy
2 cevap 243 göst.
0 oy
6 cevap 742 göst.
5 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Cansu5454 (7 puan) sordu

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...