0 oy
93 göst.
23 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (206 puan) sordu
Merhaba kızlar 13+2haftalık hamileyim çimdi böyük başım döndü ve düşmekden kurtuldum tansiyonum 140/90ve Hipertansiyonum var doktor ilaç yazmadı çünki hamile oldukdan sonra hiç olmadım doktora gidicem eşimi aradım o gelene kadar size sormak istedim  sizdede böyle durum oldumu
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 208 göst.
6 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Hasanhatice (268 puan) sordu

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...