0 oy
216 göst.
22 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
Cuma günü öğrendim teste hamile olduğumu coraspin kullanıyorum yarın gidecem doktora tam 4 haftalık olacak iğne yazdırmak için siz hemen öğrenir öğrenmez mi yazdirdiniz ıgneyi acaba

2 Cevap

0 oy
22 Mart 2021 (817 puan) cevapladı
Beta sonucumu alır almaz doktorum yazdı aynı gün başladım canım 
-Reklam-
0 oy
22 Mart 2021 (244 puan) cevapladı
Gittiğim aynı gün yazdı ama hapını canım 32. Haftaya kadarda kullanılıyor

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 190 göst.
31 Aralık 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Hira3434 (279 puan) sordu
0 oy
7 cevap 573 göst.
29 Kasım 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Hira3434 (279 puan) sordu
0 oy
1 cevap 271 göst.
16 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mbe (12 puan) sordu
0 oy
7 cevap 665 göst.

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...