Merhaba arkadaşlar bugun kız kardeşim doktora gitti çift çizgi görmüştü beta 3250 çıktı ultrasonda rahimde bir nokta kadar göründü emin olmak için kan testi istedi sizce kaç haftalık beta değeri iyi mi tecrubeli arkadaşlara sorayım dedim
1,512,399 soru
24,668,626 cevap
367,134 kullanıcı