0 oy
230 göst.
22 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (282 puan) sordu

image

çok özür dileyerek atıyorum. Bu Nişan mı oluyor sancım yok suyum da gelmedi cuma günü doktor kontrolüm var ama yarın gitmeyi düşünüyorum  yoksa şimdiden gideyim mi bebeğe bişey olur mu ilk gebelik yardımcı olur musunuz 

Gebelik haftası 36+3
Kapatılma nedeni: Lütfen sorunuza cevap bekleyin tekrar tekrar sormayın

1 cevap

0 oy
22 Mart 2021 (781 puan) cevapladı
Nişan daha açık renk gelir diye biliyorum canım bu çok kırmızı kanama gibi bi git istersen 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 278 göst.
0 oy
3 cevap 456 göst.
0 oy
1 cevap 229 göst.
2 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eminedamla (29 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...