0 oy
279 göst.
21 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (120 puan) sordu
Kızlar 20 haftalik hamileyim göbeğim de sancı oluyor gibi bi  ağrıma var normalmi 
Gebelik haftası 19+6

2 Cevap

0 oy
21 Mart 2021 (110 puan) cevapladı
Normal canm benimde ara ara ağrıyor tam göbeğimde 
21 Mart 2021 (120 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
21 Mart 2021 (1,125 puan) cevapladı
Evet çok normal. Yatıp agriyan yere masaj yaptikca geciyor.
21 Mart 2021 (120 puan) yorumladı
Tesekkur ederim canım

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 111 göst.
21 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yamanmelike (120 puan) sordu
0 oy
2 cevap 202 göst.
0 oy
5 cevap 379 göst.

1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...