Merhaba kızlar bugün kan verdim. Beta sonucum 22.5 cıktı doktor yüksek ihtimal hamilesin dedi. Ama tekrar kan ver emin olalım dedi. Bu değer kesin değil mi zaten?
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı