0 oy
225 göst.
20 Mart 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (53 puan) sordu
33 haftalik gebeyim bebegim cok kasildi ..ntsnde ve utrasyonda bi problem cikmadi...rahim agzi uzulugun cok iyi dedi..altan muane etmek istedi ama ben kabul etmedim cunku rahim uzulugun iyi deyince gerek duymadim..rahim uzulugu iyi olunca acilma olur mu
Gebelik haftası 33+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 336 göst.
5 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde burcumasal (417 puan) sordu
0 oy
2 cevap 483 göst.
19 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cnnynmz (83 puan) sordu
0 oy
6 cevap 588 göst.
0 oy
7 cevap 791 göst.

1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...