0 oy
304 göst.
19 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan) sordu
hanımlar bebegimin eşi rahim ağzında yukarı çıkmadı malesef sezeryan olcam. bebek gelişimini tamamladığında yani 36 haftadan sonra sancı gelmeden sezeryan günü alcaz. merak ettiğim bu durumda nst bağlanılır mi gene de 
Gebelik haftası 25+5

2 Cevap

0 oy
19 Mart 2021 misafir cevapladı
30 haftadan sonra bağlanıyor demisti hemşire muhtemel bağlanır sizede durum kontrolü için 
19 Mart 2021 (52 puan) yorumladı
teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
19 Mart 2021 (659 puan) cevapladı
Normal sartlarda 32den sonra nstye giriliyor ama gerekli durumlarda daha erken de isteyebiliyorlar.
19 Mart 2021 (52 puan) yorumladı
anladım teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 378 göst.
21 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Bal.evlat (681 puan) sordu
0 oy
6 cevap 453 göst.
0 oy
10 cevap 641 göst.
0 oy
1 cevap 373 göst.
20 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Ayisa (239 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...