0 oy
206 göst.
19 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
Hanımlar 33+5 haftalık gebeyim kontrole gittigimde nst de sancı gözüktü ama açıklık yok denildi bunu yaşayanlar var mı? Sonrasında ne olur ilk gebeliğim oldugu için endişeleniyorum. Sancı gözüktükten biraz daha durur mu bebek 
Gebelik haftası 33+5

1 cevap

0 oy
19 Mart 2021 (117 puan) cevapladı
Alttan mı muayene edip açıklık yok dedi daha erken haftan. Normaldir bebek o an kendini kasmıştır 
19 Mart 2021 (77 puan) yorumladı
Aynen alttan bakıp açıklık yok dedi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 274 göst.
20 Mart 2021 Doğum kategorisinde Aaaaaxx (77 puan) sordu
0 oy
2 cevap 235 göst.
0 oy
2 cevap 212 göst.

1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...