0 oy
118 göst.
19 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
25+5 hamileyim.RABBİM nasib ederse kızım olucak insaALLAH.arkadaslar bu hafdada bebeyin lap atışı 169 olması normalmi? Kordon dolanması var 1 defa .ama bunun korkusu olmadığını biliyorum ama işte kalp atışı birazcik korkutdu beni bu arada bu ilk hamileliyim yıllardır bekliyorum bebeyimi hepimizim bebisi sağ salım gelir insaALLAH dua edin kızlar
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 176 göst.
0 oy
4 cevap 216 göst.
2 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Efsane arif (22 puan) sordu
0 oy
0 cevap 137 göst.
19 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Alizade (13 puan) sordu
0 oy
3 cevap 290 göst.
20 Ağustos 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Gulseen (126 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...